۴ پاسخ

اجیل ومیوه وگوشت بیشتر میخوردم

خیلی خوبه عزیزم.ماشاءالله بهشون . میشه بپرسم تغذیه تون بیشتر چیه ؟

۱۲۵۰ فک کنم نرمالشه

ماشاءالله بهشون
خوبن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی