من 28هفته و چهار روز رفتم 1180بود
ابراهیمی و بابایی بهترینن من میرم ابراهیمی چون به دکترم نزدیکه
من 28هفته 3 روز رفتم تقریبا همین بود یه 20,30گرم کمتر
دکترم گفت یه کوچولو بالاعه
ولی همه میگفتن خوبه هر خا خوندم گفتن خوب بود نمیدونم والا
من ۲۹هفتع و۵روز۱۴۵۰بود
خوبه
سونوی وزن تو ۳۱هفته و چهار روز زده بود ۲۰۸۸گرم بنظرتون نرماله ؟؟
عالیه گلم
من ۲۹هفته و۳روز ۱۴۰۰بود
اره خیلی خوبه من ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ۱۱۰۰ بود
ن نرماله
خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.