۱۱ پاسخ

من 28هفته و چهار روز رفتم 1180بود

ابراهیمی و بابایی بهترینن من میرم ابراهیمی چون به دکترم نزدیکه

من 28هفته 3 روز رفتم تقریبا همین بود یه 20,30گرم کمتر
دکترم گفت یه کوچولو بالاعه
ولی همه میگفتن خوبه هر خا خوندم گفتن خوب بود نمی‌دونم والا

من ۲۹هفتع و۵روز۱۴۵۰بود

خوبه

سونوی وزن تو ۳۱هفته و چهار روز زده بود ۲۰۸۸گرم بنظرتون نرماله ؟؟

عالیه گلم

من ۲۹هفته و۳روز ۱۴۰۰بود

اره خیلی خوبه من ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ۱۱۰۰ بود

ن نرماله

خیلی خوبه

سوال های مرتبط