مامانا طول سرویسم تو این هفته ۳۴ بود اوکیه ؟

۱۰ پاسخ

تو هفته ی شما دیگه سرویکس مهم نیس

باید بالای ۳۰ باشه ک هست خوبه

عالی منم ۲۹ هفته ۳۳ بودم

توو انومالی چند بود؟

واژینال رفتی؟

خوبه عزیزم واسه من 40بود زیاد نیست؟؟

عالیه من تو هفته 26طول سرویکس 32بود

طول سرویکس مگه هنوزم تو این هفته مهمه ؟

عالیه

آره خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی