۷ پاسخ

هنوهفته هات خیلی پایینه طبیعیه تا۲۸هفته حرکات مهم نیس نگران نباش اصن

پهلو بخابید سه بار تنفس عمیق شکمی انجام بدین تکون میخوره

منم در حد نبض و حباب هست . بصورت واضح اصلا حسش نکردم

عزیزم تا هفته ۲۸ اصلا حرکاتش مهم نیست
من کمی انقباض داشتم به دکترم گفتم حس میکردم حرکاتشو گفت کلا تو هفته تو مهم نیست حرکتش

من تازه دو هفتس حس میکنم دخترا تنبلن

منم حس نمیکنم جفتم قدامیه

قبلا حس میکردی

سوال های مرتبط

مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۷ ماهگی
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری