۴ پاسخ

اره منم چندبار شدم بعدش بهترشدم خیلی حس بدیه

منم گاهی وقتا میاد سراغم طبیعیه بخاطر بارداریه

اره منم دارم..نوار قلب و این چیزا هم دادم گفت طبیعیه بخاطر بارداریه...من توی تونل یا توی آسانسور نمیتونم نفس بکشم اصلا

هر چیز غیر عادی طبیعی نیست میرفتی اورژانس زنان سطح اکسیژن و فشارت و چک میکردن

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رسا مامان رسا ۳ ماهگی
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی