نفس تنگی دارم عادیه خیلی بده

۳ پاسخ

احتمالا از معدته غذا زیاد نخوردی؟

ن گلم طبیعی نیس فردا برو دکتر یا بهداشت
الان هم میتونی ب ۴۰۳۰زنگ بزنی راهنماییت میکنن

منم خیلی دارم جوری که از جام.بلندشم انگار دویدم

سوال های مرتبط

مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد