سلام خانما چند هفته ای هست که تنگی نفس دارم عادیه ؟

۷ پاسخ

من ی پام ورم کرده بود ی زره و سر درد داشتم و تنگی نفس گفتن لخته زدم رفتم ییمارستان ازمایش گرفتن دیدن یکم لخته دارم انوسکا زدن چن بار درست شدم

اگه حالت عادی هم داری برو دکتر قلب
اگه در حالت فعالیت داری طبیعیه

منم دو هفته ای هست تنگی نفس گرفتم

وقتی سر پا وایمیسم اینجوری میشم و شبا موقع خواب

منم دو روز داشتم چون اوایل ۷‌ ماهگی بچه کامل میاد تو شکم نفس تنگه شروع میشه الان خوب شدم

باس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
@avinashap11

فشارت اکیه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی