۳ پاسخ

به صورت تدریجی

یهویی صبر زرد زدم به سینه هام دیگه لب نزد

من هنوز نگرفتم آخه فقط شیشه میخوره اگه اونم ازش بگیرم که هیچیی دیگه غذا اصلا نمیخوره هیلی بدغذاست

سوال های مرتبط

مامان قند خونه😍🐣 مامان قند خونه😍🐣 ۲ سالگی