۲ پاسخ

اصلش تا ۲۸ هفته هستش چونکه مقاومت به انسولین به دلیل هورمونای بارداری بیشتر میشه و احتمال تشخیص دیابت بارداری بیشتره، ولی خب تا ۳۳ هفته هم شنیدم مشکلی نداره برای انجام دادنش

فکرکنم دیگ اصلش تا ۲۹ ۳۰ باشه دیر میشه اخه ...
من یکشنبه دادم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی