بچها جفتم پایینه چکار کنم
سرویکسم ۳۷زده

۶ پاسخ

37که خوبه

استراحت و شیافت و‌جارو‌نکشیدن و خم و راست نشدن و استفاده ازتوالت فرنگی و کم کردن رابطه یا سطحی دادن😂

37 که خوبه
من 30هستم 🤦

سرویکست که خوبه مراقب باش پایین نیاد

۳۷ک پایین نیست برای منم همین بود

استراحت کن خودش میره بالا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری