پارت ۳ زایمان طبیعی

تصویر
۳ پاسخ

میشه بگی بی حسی اپیدورال بهت زدن؟؟
از کمر ؟؟
آیاالان درد کمر داری؟

یعنی الان ک بی حسی رفت کمر درد نداری؟

بی حسی ک زدی کمرتو زدی؟
بعدش درد نداری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان آرشام 💙💫 مامان آرشام 💙💫 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی