دقیقا منم خیلی ازیت شدم چون بچم وزنش ۳۹۰۰ بود نتونستم بعد کلی درد و سختی بردن سزارین
خیر نبینن چرا انقدر اصرار به طبیعی دارن آخه اونم بچه ۴ کیلویی نمیگن خدای نکرده ممکنه چیزیش بشه همه چی شده پول
کدوم بیمارستان بودی عزیزم
واااای طبیعی چ بد هست بنظر من
چه بی رحمن😐😞😒
چرا با جون بچه بازی میکنن😔
ای خدا یاد خودم افتادم 😔 ولی بعدش خیلی راحتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.