پارت ۲ زایمان طبیعی

تصویر
۷ پاسخ

دقیقا منم خیلی ازیت شدم چون بچم وزنش ۳۹۰۰ بود نتونستم بعد کلی درد و سختی بردن سزارین

خیر نبینن چرا انقدر اصرار به طبیعی دارن آخه اونم بچه ۴ کیلویی نمیگن خدای نکرده ممکنه چیزیش بشه همه چی شده پول

کدوم بیمارستان بودی عزیزم

واااای طبیعی چ بد هست بنظر من

چه بی رحمن😐😞😒

چرا با جون بچه بازی میکنن😔

ای خدا یاد خودم افتادم 😔 ولی بعدش خیلی راحتیم

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی