زایمان طبیعی پارت ۴...

تصویر
۳ پاسخ

حالا تو نه ماه هیچ کاری واسه زایمان طبیعی نکردی و طبیعی شدی
منی که نه ماه خودم و پاره پوره کردم از آخر سزارین شدم
بگردم حکمت خدارو 🤭

عزیزم مگه به دکتر پول نداده بودی واسه زایمانت پس چرا نبوده و تهران بوده و گفته برو بیمارستان دیگه؟؟؟

🥲🥲 چه تجربه بدی !
واقعا کم کاری و بد بودن بعضی ماماها باعث میشه آدم از یک روند یک خاطره خیلی بد توی ذهنش بمونه 🥺

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیواد💙 مامان نیواد💙 ۴ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی