من هنوز تکون بچمو حس نکردم
طبیعیه آیا؟

۹ پاسخ

آره من هفته ۲۲ حس کردم و فهمیدم

اره عزیزم از این به بعد حس میکنی

منم حس نمیکنم چیزی جفتم قدامیه بچه هم پسره

من با اینکه خلفی بود همون ۲۰ هفته فهمیدم
شما هم ان شاالله تا یکی دو هفته دیگه حس می‌کنی عزیزم

اره عزیزم طبیعیه من هفته ۲۴حس کردم اونم شک داشتم بچه اس چیه از هفته ۲۸به بعد تکونا مهمه

من ک هنوزم تکون حس نمیکنم در حد نبضه فقد

سلام عزيزم منم تا ماه پنجم حس نكردم وارد شش كه شدم كامل حس كردم

جفتت قدامی؟

جنسیت بچت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری