نظرتون در مورد واکسن hpv چیه؟؟

۳ پاسخ

من خیلی پیگیرش بودم بجای دوره واکسینه استفاده کردم کل تایپارو پوشش داد هزینش کمتر بود

من قبل بارداری هر ۳ تا دوزش و برای پیشگیری زدم

میگن خوبه تزریق کنی ولی خب خیلی گرونه چون چند دوز هم باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی