۱۳ پاسخ

هانیز عالی
کوکومی افتضاح

کوکومی خوب نیس پس میده

من هانیز استفاده میکنم خیلی خوبه

من هانیز استفاده کردم بچم سوخت

هانیز خیلی خوبه بو رد نمیکنه نرمه

کوکومی من استفاده کردم راضی بودم

مای بیبی استفاده میکنم
فقط میدونم مولفیکس افتضاحه
بوی بد و چسب ضعیف.دائم پس میداد

کوکومی خیلی بده با یک بار ادرار بوی گندی میده هانیزخوبه ببم سبز هم خوبه

من هانیز استفاده میکنم راضیم

من همش مولفیکس استفاده میکنم ولی شنیدم هانیزم خوبه

هانیز که استفاده نکردم ولی کوکومی اصلا به درد نمیخوره بو بد میگیره زود پر میشه

من هانیز استفاده میکنم. راضی ام

من هانیز استفاده کردم راضی بودم
خیلی نرم بود

سوال های مرتبط

مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان کوثر مامان کوثر ۷ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری