۲ پاسخ

سلام گلم من پسرم تا الان تروویتال میخورد وزن دهی خوبی داره ولی الان رفلاکسی شده ناچارن دکتر شیرخشکشو عوض کرد ولی قبل اینکه رفلاکسی بشه خیلی خوب بود

عالیه ولی الان پیدانمیشه

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان رز صورتی مامان رز صورتی ۱۵ ماهگی