نظرتون در مورد شیرخشک گیگوز بنویسید لطفا

۴ پاسخ

گیگوز عالیه وزن دهیش

من که پسر اولم ماشاللاش باشهههه تپل تپل تپل بود شیر گیگوز میخورد پسر دوم هم گیگوز میدم ولی وزنش نرمال هست و تا الان اذیت نشده

من از اول گیگوز دادم بچم شیر سبک و خوبیه دل درد نمیاره وزن دهیشم عالیه

وزن دهی کمی داره

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان باران و جانان♥️ مامان باران و جانان♥️ ۱۵ ماهگی
مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی