سلام نظرتون در مورد شیر خشک سوپرامیل و گیگوز چیه؟

۳ پاسخ

من بیومیل پلاس میدم خوبه

گیگوز من ب دخترم کمکی میدم خیلی راضیم

من سوپرامیل رو از ۵ ماهگی شروع کردم ، کمکی میدم البته ، دکتر گفت بیشتر وزن میده ، اما تا الان که وزن نداده کلا ۵ تا ۶ ، ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری