۳ پاسخ

من به بچم میدم خیلی عالیه راضیم

مضخرف

سلام عزیزم
من میدادم راضی نبودم فامیلمون میداد خیلی راضی بود انگار رو هر بچه فرق داره

سوال های مرتبط

مامان باران و جانان♥️ مامان باران و جانان♥️ ۱۵ ماهگی
مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی