۷ پاسخ

نه عزیزم صد در صد نیست...تا سونو انومالی صبرکنید.

برای من ک درست بود

نه عزیزم بچه اولیم به من گفت صد در صد پسره اونم سنو جای خوب اینا رفتم سنو بعدی رفتم دختر بود گلم

اگه دکترش خوبه بله

نه احتمالا ولی اگع کاربلد باشه میشه گف درستع احتمالش کمه تغییر کنه

مبارکه عزیزم
بچه اولتون چی بود؟

سلام بله مبارکه 🌺🌹خیلیم عالی

سوال های مرتبط

مامان آرادوتودلی🫶 مامان آرادوتودلی🫶 ۳ سالگی
مامان کارن و تو دلی🤍 مامان کارن و تو دلی🤍 ۲ سالگی
مامان سیاوش مامان سیاوش روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق و گردو مامان فندق و گردو ۳ سالگی