لوبیا پلو میخورین شما؟ مشکلی نداره

۷ پاسخ

😑😑چرا باید ضرر داشته باشه
همه غذا ها رو میتونی بخوری تو بارداری (البته ب اندازه ، زیاده روی نکنی ) فقط جیگر و زعفران غلیظ و دمنوش گیاهی نباید بخوری اونم فقط ۴ ماه اول ، خیلی باید مراقب باشی .
بعدش دیگه هر چی ک خواستی میتونی بخوری فقط ب اندازه 👌

هرچیزی که تو بارداری به اندازه باشه ضرری نداره حتی زعفرون داخل غذا…🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اره من میخورم باماست خیار خیلیم دوستدارم😂

مگه مشکل داره؟

هیچ مشکلی نداره عزیزم

نه حبوبات کلا خوبه برای وزن گیری جنین

مشکل نداره اتفاقا من ظهر خیلی دلم کشیده بود😂

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری