۲ پاسخ

شیر مادری ک سرما خورده پر از انتی بادی های مفید برای بچه‌س ک بدنشو تقویت میکنه .. چون بدن تو دوران بیماری کلی انتی بادی و.. تولید میکنه و تو دوران شیردهی امنیت بدن برای محافظت از نوزاد و شیر.. بیشتر میشه

منم کرونا گرفتم فعلا که نگرفته خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی