۸ پاسخ

جون دلم❤️

ای جانم

حالا من ب دخترم میگم
دختر میگه عسق (عشق) باباشت (باباست)☺️

سلام ماشالله باشه عزیزم چقد حرف میزنه گل دخترت دو کلمه ای هم میگه؟

فرناز چیکار کردی؟
مثبت بود؟
یا سقط کردی

ای جان 😍

عزیزم گندممیی
میگم چیکار کردی برا بچه

😅😅💖عزیزم. حتما تو یادش دادی دیگه

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان panah مامان panah ۱ سالگی
مامان الا مامان الا ۱ سالگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۲ سالگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۱ سالگی
مامان panah مامان panah ۱ سالگی