خانوما این سونو چطوریه

تصویر
۲ پاسخ

سلام همه چي نرماله عزيزم يكم به خودت به تغذيه ات بيشتر برس تو اين هفته ها وزن گيري جنين خيلي بيشتره

گلم همه چیز خوبه خداروشکر حجم آمونیاک ۱۶
رشدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان انبوک مامان انبوک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیارخان مامان مهیارخان ۵ ماهگی