مامانا سونو وزن رقتم چطوریه خوبه 🥲

تصویر
۴ پاسخ

همه چی خوبه خداروشکر کدوم سونو گرافی رفتی عزیزم

ماشاالله وزنش خوبه

اره خوبه خدارو شکر

اره خداروشکر
۳۲هفته رفتی
ولی ۳۴برات زده
ینی رشدش خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان آیکان مامان آیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی