۶ پاسخ

آره خوبه عزیزم

خوبه عزیزم
سلامت باشین
من ۳۳ هفته رفتم
خودم ۱۶ کیلو اضافه کردم
نی نی هم ۲۵۰۰ بود

گفتم ک اون هفته رفتم ۶۵بودم

خوبه

تصویر

نمیدونم نرفتم
من سونو ۳۲هفتگی رفتم
ولی وزن خودم تا این ماه اینقدر شده
خیلی اضافه نکردم

عین من بودی

سوال های مرتبط

مامان مهیارخان مامان مهیارخان ۵ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد