33هفتمه وزن نی نی 1900بود خوبه ??

۶ پاسخ

براي من ٢٢٠٠ بود تو ٣٣ هفته گفته بودن خوبه اما نگفتن تپله

صدک چند بود من ۳۳ هفته و دوروز رفتم صدک۲۲ وزنش۲۱۰۰ گفت لاااغره

صدک چند بود من ۳۳ هفته و دوروز رفتم صدک۲۲ وزنش۲۱۰۰ گفت لاااغره

صدکش چند شد؟

ازمن امروز رفتم ۱۸۴۰
بتو گفت خوبه؟؟؟

به نظرم اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان مانیسا مامان مانیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 ۷ ماهگی
مامان دلسا🍒 مامان دلسا🍒 ۶ ماهگی