این ماستا خوبه برا وزن گیری نی نی

تصویر
۳ پاسخ

اره عالیه چون چرب

روزی دوقاشق بریز تو کاسه چندتادونه کشمش و یه تیکه کوچک گردو بریز ببین بمبه.

بله عالیه ... ماست یونانی پروتیینش بالاست ...ماست ایسلندی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان دانه کنجد مامان دانه کنجد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرشا💙وجوجکَم💓 مامان آرشا💙وجوجکَم💓 هفته سی‌ودوم بارداری