وزن نی نی تو 32هفته 1900بود بنظرتون خوبه؟

۶ پاسخ

آره عالیه برا من ۱۷۲۰ بود گفت نسبتا خوبه لب مرزه

آره ديگه هفته اى ٢٠٠ گرم اضافه كنه خوبه
پسر من ٣٠ هفته ١٥٠٠ بود واسه شما الان كاملا نرماله

عالیع

اره عزیزم عالیه من ۳۴هفته زایمان کردم بچم وزنش۱۹۰۰بود

آره گلم خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🥰و دایان❤ مامان دلوین🥰و دایان❤ ۱ ماهگی