سلام دوستان
من رقتم سونو ۱۱۵۰بود وزنش
خوبه؟

۵ پاسخ

واسه من هر کدوم ۱۰۵۰ و ۱۰۰۰بود دکتر گفت خوبه تو ۲۸هفته

عزیزم بعد آنومالی چند هفته رفتی سونو ؟

عالیه

من ۲۷ هفته و ۵ روز بودم ۱۰۳۰ گرم گفتن کمه

چند هفته دقیق بودی

سوال های مرتبط

مامان مهیارخان مامان مهیارخان ۵ ماهگی
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری