امروز رفتم سنو وزن ۱۱۵۰بود
در ۲۸هفتگی خوبه بچه ها ؟

۶ پاسخ

خیلی‌ خوبه

عالیه. من ۲۷ هفته ۸۰۰ گرم بود🫠🫠🫠

صد در صد 👍🏻

یکم کمه ولی خب جای نگرانی نیست چون از ۳۰ به بعد بچه وزن میگیره تا میتونی چیزای سالم ومفید بخور

اره عزیزم خوبه

عالیع بنظرم 🥹🫀

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی