امروز رفتم سنو بچه ها وزن بچه توی ۲۸ هفته ۱۳۰۰خوبه؟؟

۱۴ پاسخ

عزیزم چیا میخوری بیشتر چون من خودم شکم ندارم لاغرم فک میکنم بچمم زیاد وزن نمیگیره 🥲

منم امروز رفتم سنو شاهان منم ۱۳۷۰ بود 😁

خیلی ام خوبه
من تو ۲۷ هفته رفتم
من دوقلو دارم
سونوم‌تو پیجمه وزنشون یکی نزدیک یک کیلو
یکی نهصد و خورده ای

عالیه عزیزم من ۲۸هفته تمام رفتم ۱۱۶۸بود

آره عالیه عزیزم منم کرج هستم شما پیش کی دکتر میرید؟

آره عالیی

بچه منم تو27هفتگی 1300بوددکترم گفت وزنش عالیه ،ولی وزن خودم یک گرمم بالانمیره😂😂

نه بابا کمه،باید ۶کیلو‌میشد😁خوبه دیگه
چی میخوری مگع؟باباش یا خودت هیکللی؟

۲۹ هفته رفتم ۱۳۹۳ بود

من تو ۲۲ هفته ۴۶۰‌ بود خوبه بنظر شما

آره ماشالله خیلی خوبه ۱۸ هفتگی چقدر بود

آره خوب

اره خیلی خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار 💕آیلار مامان مهیار 💕آیلار ۴ ماهگی
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان رستاوفرهان
🧸 مامان رستاوفرهان 🧸 ۴ ماهگی