۳ پاسخ

من دوسال و نیم میگیرم انشالله

بله درسته
چجوری چکار میکردین میشه از تجربتون بگین

منک دوسالگی گرفتمش چون همش بخاطز مای بیبی عفونت میگرفت

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته پنجم بارداری
مامان پرنسس كوچولو🌸 مامان پرنسس كوچولو🌸 ۲ سالگی