۳ پاسخ

از پایان شش ماهگی برای استفاده تو غذا

من هشت ماهگی دو بار فرنی درست کردم

من از هفت ماهگی اینا ،البته فقط شیر برنج درست میکنم یا هرازگاهی فرنی ،خالی ندادم تا حالا بهش

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان ماهلین💞 مامان ماهلین💞 ۱ سالگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی
مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی