۱۲ پاسخ

من گذاشتم خشک شدن بعد آسیاب کردم بعد یکم تفتشون دادم

گندم باید بیشتر جوانه بزنه

من خشکوندم بعد آسیاب کردم مثل پودر

من گندم پوست کنده گذاشتم جوانه نزد

برای چی هس عزیزم

برا چیه این؟

برای چی گذاشتی که جوانه بزنه؟؟🤔

اینم نخود واسه نخود آب نفخ گیری بشه و جوانه که زد پودر کنم

تصویر

هنوز همش کامل جوانه نزده

واسه چیه اینا؟؟

عدسش هنوز جوانه نزده

تصویر

اینم جوانه گندم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی