۴ پاسخ

من 18روزگی سرشو تراشیدم الان مو کرده

کچل ک نکردم نمیکنم
اما مرتب کردن‌مدل دادن یسال

بعد یکسالگی اصلاح میکنن من از ته نزدم مال پسرمو فقط کوتاه میکنم سالی ۳ یا ۴ بار بالاشو پایینشم که چون رشدش زیاده ماهی یبار

تصویر

یک‌سالگی ایشالا

سوال های مرتبط

مامان دلماه🤍🌙 مامان دلماه🤍🌙 ۷ ماهگی
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی