غربالگری اول جنسیت حدس میزنن یا نه ؟؟

۶ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

واسه منکه هیچی نگفتن

احتمال میدن ولی بهش دل نبند

فقط احتمال میدن

اگ جای خوب بری اره

احتمال میدن خیلی مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلنیا مامان دلنیا هفته سی‌ام بارداری