خانوما جنسیت بچه رو غربالگری اول میگن یا نه ؟

۱۰ پاسخ

پیش شماعی بری قطعی میگه

اگه ۱۲ هفته کامل بری دستگاهش خوب باشه بچه همکاری کنه نشون میده برای من نشون داد

بعضی هاشون حتی احتمال هم نمیدن 😂 ادمو کور و پشیمون میکنن ولی ۱۵ هفته به بعد جنسیت مشخص میشه

اگه جای خوب بری دقیق میگن

احتمالی میگه قطعی میشه آنومالی

احتمالی میگخ

برای من غربالگری اول حدس زد دوم هم همون شد

احتمالی اره ولی دقیق آنومالی میگن

به صورت احتمالی ممکنه تشخیص بدند ولی آنومالی دقیق هست

دوم انومال دقیق میگه

سوال های مرتبط

مامان 🩵 علیسان🩵 مامان 🩵 علیسان🩵 ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 روزهای ابتدایی تولد