۸ پاسخ

برای منم انتی گفت پسره انومالی هم رفتم گفت پسره

احتمال هست چون هنوز کوچیکه خیلی وقتا دقیق نیستش و روی احتمال انتی نباید حساب کنی باید منتظر بمونی تا بزرگتر شه

به من گفت و تو آنومالی هم همون بود

ازمایش رو بفرس بگم
۹۰ درصد مواقع درست درمیاد با ازمایش

من سر بارداری اولم ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم گفت احتمالا پسر و درست بود
این سری ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم گفت کوچیکه دو هفته دیگ بیا

شاید حدس بزنه که برا من درست حدس زد

آره ولی ۱۰۰درصدی نیست روش حساب نکن

نه احتمالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 علیسان🩵 مامان 🩵 علیسان🩵 ۵ ماهگی
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 روزهای ابتدایی تولد