سلام خانما توی غربالگری اول ۱۲ هفتگی جنسیت مشخصه ؟

۶ پاسخ

از روی حدس و گمان بله

نه والا مشخص نیست هنوز اندام جنسی تشکیل نشده از نحوه قرار گیری اندام حدس میزنن فقط حدسیه

والا مال منم احتمال هم نگفت

برای منو نگفت

از مشخص بودن مشخصه اما توی سونگرافی ب خوبی معلوم نیست و احتمال میدن ..اما از ۱۶ هفتگی قطعی میگن

بله از ۱۰ هفتگی جنسیت کامل مشخص

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کمند و تو دلی مامان کمند و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری