توی غربالگری اول جنسیت نی نیمیگن؟

۱۱ پاسخ

بعصی جاها احتمالی رو میگن

اره واسه من سر دوتا بارداریم هم احتمالی ک سر انتی داد همون شد کار دکتر سونوگرافیم حرف نداشت

ب منم احتمال ندادن شنیدم میگن اینایی ک احتمال نمیدن نی نی دختر میشه

اگر معلوم باشه اره

دکترت ماهر باشه و 13 هفته بری میگن

ب من گفتن پسر همونم شد

تو غربالگری اول جنسیت احتمالی پنجاه پنجاهه جنسیت قطعی تو غربالگری دوم یعنی سونو انومالی مشخص میشه

چرا عزیزم ولی ۵۰ درصد احتمال میدن

احتمالی میگن ۱۰۰ درصد نیست

من ۱۱ هفته چند روز گفت احتمالی اونم درست بوده تا حالا

حالا نمی‌دونم چقدر درسته این ک احتمال ندن دختر ولی من دوتا دختر دارم دوست داشتم این سری احتمال بده ایشالا بگه ک پسره اونم نگفت پرسیدم گفت هنوز زود چون من ۱۱هفته رفتم نمی‌دونم شایدم تشکیل نشده بود چون گفت دو هفته دیگه بیا

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نازنین و تو دلی مامان نازنین و تو دلی هفته پانزدهم بارداری