مامانا کسی بچش تابحال ریه عفونت کرده ؟

۳ پاسخ

ازیترو مایسین خارجی عالیه هرچی دکتر دارو میخاد براش بنویسه بگو فقط خارجی بنویس زود خوب میشه انشالله

بله بچه‌من

هنوز خوب نشده پسرت

سوال های مرتبط

مامان نیهاد💙😍 مامان نیهاد💙😍 ۱ سالگی
مامان نیکان🐣 مامان نیکان🐣 ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری