۳۸ پاسخ

یهویی گرفتم زیاد هم اذیت نشدیم

تدریجی عزیزم یهو شک وارد میشه گناه دارن بری جلوتر متوجه میشی خودش تمایلش کمتر شده واسه خوردن

تدریجی

تدریجی خیلی راحته

من تدریجی گرفتم خوب بود

تدریجی

نمیدونم من که خواستم تدریجی بگیرم نتونسم نمیشد بهانه بیارم مثلا ندم یدفه گرفتم تلخک زدم

چرا پیامو زده ۹ ماه قبل🤔😂😂😂

من یهویی گرفتم و خیلی عالی بود

من تدریجی میپسندم شاید دردسرش واسه مادر بیشتر باشه ولی بچه اصلا و ابدا اذیت نمیشه البته همینم اصولی باید باشه،من دوتا بچمو تدریجی گرفتم اصلا اذیت نشدن از نظر روحی هم صدمه نمیبینن

چقدر من این سوال رو میپرسیدم . چقدر نگران این بودم که چطور این همه وابستگی به شیر رو ازش بگیرم .

ولی خدا کمکم داد و پسرم خودش خیلی یهویی شیر رو گذاشت کنار .

یهویی از شیر‌گرفتم اصلا اذیت نشدیم

یهویی

تدریجی قطعا

یهویی تدریجی 2 ماه گیری

من یسالگی ازشیرشب گرفتم بعدش دکترش گفت سه وعده بهش شیربده بعدازغذا 18ماهگی به بعدشد دوعده یسالو9ماهگی ازشیرگرفتم کامل گرفتم اینجوری نبودکه یت روزبدم یه روزندم خیلی راحت ازشیرگرفتم چون دیگه وابسته شیرنبود

یهویی گرفتم اذیت نشد

یهویی

یهویی نگیر عوارض روحی داره توسل کن با دعا و سوره بروج و تدریجی

یهویی

من ک یهویی گرفتم

یهویی گرفتم اذیتم نشدم خداروشکر

تدریجی گرفتم خیلی راحت بود.

اگه بچتون بالا ۲ساله باید حتما یهویی باشه ولی زیر ۲سال تدریجی بهترین حالته

من تدریجی کم کردم بعدم یهو قط کردم خودم ک اصلا سینه هام اذیت نکرد دخترمم چیزی نفهمید ولی تو موقعی ک کم میکردم یواش یواش اذیت میشد اگر برگردم عقب همون ی دفعه قط میکنم

طعم شیر دخترم عوض شد وانیلی دکتر نوشته بود بخاطر وزن دهی ازاون موقع دیگه لب به شیر نزد خودش ترک کرد بدون اذیت

دختر من وابسته بود، تدریجی گرفتم تو ۱۶ روز اصلا اذیت نشد و بهونه گیری نکرد زیاد،یه جا خوندم که وقتی به منبع آرامش بچه چیزی بزنی که مزه بده و ترسناک باشه براش تا زده شه تاثیر بدی روش میزاره

همه چیز تدریجی به جز پوشک

یهویی

من تدریجی نتونستم بچم وابستگیش بیشتر شد یهویی گرفتم
ببین کدوم بهتره برای کوچولوت

یهویی گرفتم اصلااااا اذیت نکرد

من یهویی گرفتم

یهویی جفتتونم کمتر اذیت میشین

یهویی ۳ روز سختی داشتم اونم موقع خواب

من پسرم وابسته به هیچی نیس برای همون یهو کنار گذاشتم پستونک و شیشه شیرو اصلا متوجه نشد

من یهویی گرفتم

یهویی گرفتم خیلی خوب پیش رفت

منم تدریجی گرفتم خیلی خوب بود
ولی سرگرمش کن طول روز نخواد برای اینکه اذیت نشید شب بده فعلا بعد چند روز شب و قطع کن
من اول صبح و قطع کردم بعد ظهر بعد عصر بعد شب

سوال های مرتبط