۳ پاسخ

الان درست میکنین براکی؟نگاه اول باید آب کم بریزی ومدام هم بزنی بعد ک دیدی سفت شد آبجوش کناردستت باشه ک بریزی داخلش

ن عزیزم،یکم آب جوش بریز تو فرنی و مدام همش بزن صاف میشه،اگ دیدی خیلی آبکی شد دوباره بزارش رو گاز تا خوب بشه

باهمزن دستی هم بزن خوب میشه

سوال های مرتبط