۴ پاسخ

من دیروز زدم دوتا خط انداخت امروز که زدم خط دوم یه هاله خیلی کمرنگ بود😐

به نظرم بیخیالش
فقط اقدام کن و بسپر به خدا
من دقیقا روزای تخمک گذاریم اقدام داشتم ولی نشد یعنی بالاترین شانس ممکن
خدا نخواد نمیشه

از روز 10 سیکلت اقدام کن بره
من روز های 12 و 14 اقدام کردم گرفت بدون اون کیت ها
ماه قبلش چون میخواستم اقدام و شروع کنم بلد نبودم کیت میزدم گمراه شدم چون همه روز ها رو دو خط مینداخت😶

ثریا جان منم ماه قبل هرچی زدم منفی بود کلا میخندیم میگفتم یعنی تخمک ندارم الان ازامروز باز شروع کردم میزنم ببینم این ماه چطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری