۹ پاسخ

برای من ازاول بود ۱۲هفتگی کلا ازبین رفت نگرانم 😔

از من تازه امروز درد گرفته

هر کی یه جوره...هرجورم حساس باشه از وقتی ک بعد زایمان پر شیر میشه و درد میگیره زخم میشه خیلی بهتره

نوک سینه ها بشدت دردههههه

منظورت همون خارشه اینقد خارش نوک سینه دارم وقتی میگیره ول کن نیست

من دارمم

نهههههههه🥴

تا آخر بارداریت ک شیر پر میشن

میگن بعضیا بعدش کمتر میشه مال من کم شده یکم

سوال های مرتبط

مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری