۵ پاسخ

۲روز خیلی زوده حداقل بزار ۱۰ روز از تاخیر بگذره

تا 10 روز بیشتر نشه منفی میزنه

زود واسه تست عزیزمممم منم میزدم منفی میشد بعد رفتم ازمایش مثبت بود

گلم 2 روز کمه منفی میزنه.. باید 10 روز بگذره

انشا الله سری بعد مثبت میشه عزیزم 😊😊

سوال های مرتبط

مامان فسقلک🥹 مامان فسقلک🥹 ۱ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری