من پریودم شده ۳۹ روزه ۱۰ روزه منتظرم😭 خیلی حس بدیه حتی نمیدونم کی میخوام بشم
عزیزم برو ازمایش بده ۳ روزه تاخیر داری
ان شاالله که بارداری
برامن ببین هاله هاشو 🙏؟!
بسپار به خدا
من هم سه روز تاخیر و منفی😭😭😭
ان شاالله دفعات بعدی باردار بشی
باید ۲هفته بگزره شاید لانه گزینی دیر انجام شده
مال منم💔😭
چفدر صحنه بدیه 💔💔💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.