سلام با دوروز تاخیر بازم تست منفی شد😭😭

۲ پاسخ

بازم صبر کن عزیزم. من سه بار تو شیش ماه تاخیر داشتم بی بی میزدم مثبت میشد بعدش پریود میشدم. اما این دفعه 14 روز تاخیر داشتم شوهرم نمیذاشت بزنم. باهاش حرف زدم راضی شد تست زدم مثبت شد آزمایش تیتر بتا دادم مثبت بود اما قلب جنینم تشکیل نشد وسقط شد

خب زود زدی گلم بعد یه هفته دوباره امتحان کن ایشاله بارداری

سوال های مرتبط

منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مینا مینا قصد بارداری
مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته چهارم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری